Zákaznícky servis

Bardusch poskytuje svojim zákazníkom komplexný zákaznícky servis prenájmu a údržby pracovných odevov. Je to celý rad úkonov, o ktoré sa postaráme my. Naši zákazníci profitujú z toho, že nepotrebujú žiadnu vstupnú investíciu na nákup pracovného oblečenia pre svojich zamestnancov. Pracovné oblečenie si nekupujú, ale prenajímajú. Rovnako ako aj Bardusch skrinky s priečinkami na čisté oblečenie a zbernými boxami na znečistené oblečenie. Spolupráca s Bardusch je vždy korektná a váš firemný rozpočet neohrozia žiadne neočakávané ani skryté výdaje. Používame certifikované materiály aj certifikované doplnky a vaši zamestnanci tak pracujú v oblečení, ktoré sa vyznačuje vysokou kvalitou, farebnou stálosťou, bezpečnými materiálmi a perfektnou čistotou.

Poradenstvo

Každej spoločnosti poskytneme poradenstvo. Odporučíme vhodný typ pracovného oblečenia s ohľadom na pracovné odvetvie a na normy týkajúce sa ochranných doplnkov a predpísaných materiálov. Maximálnu pozornosť venujeme kvalite, dizajnu, komfortu nosenia, kompatibilite s pokožkou aj životnému prostrediu. Pracovníci zákazníckeho servisu sú vám k dispozícii telefonicky každý pracovný deň a pracovníci logistiky k vám prichádzajú v pravidelných intervaloch s prádlom. Rovnako aj oni dokážu vyriešiť niektoré požiadavky. Môžu zmerať nových zamestnancov, vymeniť veľkosť oblečenia, spísať požiadavky na úpravy pracovného oblečenia a iné.

Meranie konfekčných veľkostí

Po uzatvorení zmluvy zistíme konfekčné veľkosti všetkých vašich pracovníkov, ktorí budú evidovaní v systéme. Aby pracovné oblečenie bolo ušité čo najviac na mieru, pracovník Bardusch k vám príde so vzorovými sadami pracovného oblečenia. Každý zamestnanec si oblečenie vyskúša a nahlási svoju konfekčnú veľkosť, ktorú potvrdí aj svojím podpisom. V prípade potreby, zohľadníme aj individuálne požiadavky na veľkosť pracovného odevu. Týka sa to úpravy neštandardných konfekčných veľkostí. V prípade štandardných úprav, teda v rozmedzí 5-10 cm, robíme úpravy bezodplatne. Rovnako vychádzame pracovníkom v ústrety, ak je potrebné celú konfekčnú veľkosť vymeniť. V prípade záujmu zákazníka, došívame na pracovný odev aj logo alebo názov spoločnosti, prípadne meno pracovníka.

Identifikačné štítky

Každý kus pracovného oblečenia je označený identifikačným štítkom s individuálnym čiarovým kódom. Čiarový kód slúži k efektívnemu fungovaniu servisu. Predstavuje významnú pomoc pri sledovaní limitovaného počtu praní pri ohňovzdorných ochranných odevoch. Na základe čiarového kódu dokážeme skontrolovať aj celú históriu počtu praní každého pracovného odevu, koľko opráv a aké opravy boli na odeve urobené, kde sa práve odev nachádza aj ktorému zamestnancovi patrí. Bardusch vedie kompletnú evidenciu vášho pracovného oblečenia.

Praktický skrinkový systém

Každý pracovník si nájde čisté pracovné oblečenie špeciálne vo svojom uzamykateľnom priečinku skriniek Bardusch.
Použité pracovné oblečenie vhodí do zberačov znečisteného oblečenia. Sú to uzamknuté zberné skrinky, ktoré slúžia všetkým pracovníkom. Skrinky aj zberače získate počas našej spolupráce do prenájmu, rovnako ako oblečenie. Tento praktický skrinkový systém si môžete vybrať vo viacerých veľkostiach, podľa počtu vašich pracovníkov a požadovaného počtu priečinkov. Viac o skrinkovom systéme Bardusch…

Samolepiace komunikačné karty

Každý váš zamestnanec môže komunikovať priamo s naším zákazníckym servisom, ak má nejaké požiadavky na pracovný odev. Samolepiace komunikačné karty sa osvedčili ako výborný komunikačný prostriedok. Sú voľne dostupné na skrinkách Bardusch. Zamestnanec uvedie do komunikačnej karty svoju požiadavku na zákaznícky servis. Najčastejšie sú žiadosti o nový pracovný odev, vyradenie odevu, úpravu veľkosti, či úplnú výmenu veľkosti v prípade zmeny konfekčnej veľkosti. Samolepiacu kartu zamestnanec nalepí na použité pracovné oblečenie a vhodí do zberača použitého oblečenia. Týmto spoľahlivým spôsobom sa požiadavka dostane do rúk zákazníckeho servisu, ktorý ju vyrieši v priebehu 2-3 pracovných dní.

Logistika

Dovoz čistého a odvoz použitého pracovného oblečenia zabezpečia pracovníci logistiky spoločnosti Bardusch. Pre znečistené pracovné oblečenie prichádzajú vždy v pravidelných intervaloch a oblečenie odvážajú priamo do práčovne. Pracovník logistiky zároveň vloží čisté pracovné oblečenie do špeciálnych skriniek, kde má každý zamestnanec svoj uzamykateľný priečinok a v ňom si nájde svoje pracovné oblečenie. Logistiku zabezpečujeme v rámci celého Slovenska, v presne dohodnutých intervaloch, tak aby vždy bolo zabezpečené plynulé zásobovanie čistými pracovnými odevmi.

Logistika prenájmu pracovného oblečenia

Pranie a starostlivosť o pracovné odevy

Použité pracovné oblečenie perieme v našej špičkovo vybavenej práčovni v Mosonmagyaróvár v Maďarsku. Certifikovaná práčovňa spĺňa veľmi prísne technologické kritériá. Vďaka špeciálnym pracím procesom, ktoré sú šetrné k materiálom aj k životnému prostrediu, dokážeme zabezpečiť aj ekonomickú úsporu prania, o čom svedčia naše certifikáty. Ak sa pracovný odev nosením poškodí, opravíme ho v našej krajčírskej dielni. Vyprané pracovné oblečenie v práčovni roztiedime, každý kus oblečenia zoskenujeme cez identifikačný štítok a pripravíme podľa mien vašich pracovníkov.

Pranie pracovného oblečenia

Kontrola kvality

Po vypraní prejde každý kus oblečenia kontrolou kvality. Prísne kontrolujeme kvalitu švov, kvalitu reflexných a bezpečnostných prvkov, zipsov, gombíkov, lôg a iných doplnkov, ktoré sú na oblečení našité. Ak pri kontrole kvality nájdeme nedostatky, pracovné oblečenie je bezodkladne opravené v našej krajčírskej dielni. Na výrobu a opravy pracovných odevov používame certifikované materiály , certifikované doplnky a pri manipulácii s materiálom používame tie najmodernejšie technológie. Ak je pracovný odev príliš znehodnotený, je nahradený novým kusom oblečenia, aby vaši zamestnanci boli vždy chránení a v bezpečí.

Kontrola kvality pracovného oblečenia

Skladovanie pracovných odevov

Skladové priestory vyriešime za vás. Náhradné pracovné oblečenie ako aj oblečenie, ktoré zostane navyše, v prípade odchodu zamestnanca z firmy, zostáva majetkom spoločnosti Bardusch. Po úprave je uskladnené v našom sklade ako zásoba a slúži vašim zamestnancov v prípade potrebnej výmeny. Vaším benefitom je, že šetríte vaše financie. Nezakupujete ani oblečenie, ani drahé úložné boxy, šetríte čas, priestor a financie na logistiku aj na zamestnanca, ktorý by viedol skladové hospodárstvo.

Skladovanie pracovných odevov

Fakturácia

Pri fakturácii servisného prenájmu pracovného oblečenia budete mať na faktúre vždy uvedený presný počet pracovného oblečenia, ktoré máte vo vašej evidencii. Vďaka tomu máte dokonalý prehľad o fakturovaných službách. Opravy na pracovnom oblečení urobíme pre vás grátis. Pri veľkých firmách môže byť množstvo odevov rozpísané na každé odberné miesto, resp. oddelenie samostatne. Evidencia je tým pre vás ľahká a prehľadná. Faktúry vám vystavíme na mesačnej báze.

Frekvencia výmeny pracovného oblečenia v praxi

Frekvencia výmeny pracovného oblečenia v praxi